2021年3月11日 星期四

Give Me

 Give Me   Line Dance

Choreographer :  Eric Rinaldi (INA) & Wenarika Josephine (INA) - January 2021     
Descriptions: 48 Count , 2 Wall ,  Improver    level line dance
Music:  Give Me One Reason - Marianna Gajma : (Quarentine Sessions - Cover)    
(Demo



編舞者Demo



Music (MV)



Give me one reason to stay here
歌詞大意: 給我一個理由留在這裡
And I'll turn right back around
歌詞大意: 我會回頭
Give me one reason to stay here
歌詞大意: 給我一個理由留在這裡
And I'll turn right back around
歌詞大意: 我會回頭
Said I don't want leave you lonely
歌詞大意: 說我不想讓你孤單
You got to make me change my mind
歌詞大意: 你得讓我改變我的主意

Baby I got your number and I know that you got mine
歌詞大意: 寶貝,我得到了你的號碼,我知道你有我
But you know that I called you, I called too many times
歌詞大意: 但你知道我給你打電話,我叫太多次
You can call me baby, you can call me anytime
歌詞大意: 你可以叫我寶貝,你可以隨時打電話給我
You got to call me
歌詞大意: 你必須給我打電話

Give me one reason to stay here
歌詞大意: 給我一個理由留在這裡
And I'll turn right back around
歌詞大意: 我會回頭
Give me one reason to stay here
歌詞大意: 給我一個理由留在這裡
And I'll turn right back around
歌詞大意: 我會回頭
Because I don't want leave you lonely
歌詞大意: 因為我不想讓你孤單
you got to make me change my mind
歌詞大意: 你得讓我改變我的主意

I don't want no one to squeeze me, they might take away my life
歌詞大意: 我不想讓任何人擠我,他們可能會帶走我的生命
I don't want no one to squeeze me, they might take away my life
歌詞大意: 我不想讓任何人擠我,他們可能會帶走我的生命
I just want someone to hold me and rock me through the night
歌詞大意: 有人抱著我和岩石我穿過黑夜

This youthful heart can love you and give you what you need
歌詞大意: 這個年輕的心可以愛你,給你你所需要的東西
This youthful heart can love you and give you what you need
歌詞大意: 這個年輕的心可以愛你,給你你所需要的東西
But I'm too old to go chasing you around
歌詞大意: 但我太老了,去追逐你周圍
Wasting my precious energy
歌詞大意: 浪費我寶貴的精力

Give me one reason to stay here
歌詞大意: 給我一個理由留在這裡
And I'll turn right back around
歌詞大意: 我會回頭
Give me one reason to stay here
歌詞大意: 給我一個理由留在這裡
And I'll turn right back around
歌詞大意: 我會回頭
Because I don't want leave you lonely
歌詞大意: 因為我不想讓你孤單
You got to make me change my mind
歌詞大意: 你得讓我改變我的主意

Baby just give me one reason, Give me just one reason why
歌詞大意: 寶貝只是給我一個理由,為什麼給我一個理由
Baby just give me one reason, Give me just one reason why I should stay
歌詞大意: 寶貝只是給我一個理由,給我只是一個理由為什麼我應該留下
Said I told you that I loved you
歌詞大意: 說我告訴你,我愛你
And there ain't no more to say
歌詞大意: 並沒有更多要說
 

沒有留言: